2009/3/11 Enrique Estevez <keko en ousli.org>

> Ola.
>
> Estou localizando unha aplicación ao galego. E miña guía de consulta, pois
> son os meus coñecementos de inglés, o corpus linguístico de mancomun e os
> correctores ortográficos de galego (para comprobar se o termo existe). Tamén
> boto man de Fran Diéguez cando podo, jeje.
>

> As cadeas coas que teño dúbidas son os seguintes:
>
>  -unexpected end of file
>   * Fin prematuro do ficheiro
>   * Fin prematuro do ficheiro
>   (son as dúas opcións que me dá o corpus de mancomun)

 un corpus que tamen é moi util (neste caso da os mesmos resultados)
 http://sli.uvigo.es/CLUVI/index.html#logaliza

>  -Preview File Info
>
>  -Preview File Contents
>
>  -line up
>   * Aliñar
>   (é o que pon na de castelán)

logaliza da ese mesmo resultado

>  -Restore up

 logaliza → Restaurar maximizado

>  -Restore down

logaliza →  Restaurar minimizando

>  -Socket operation timed out

 Tempo excedido na operación do socket (?)

>  -Socket is not connected
>  (o tema está en como traducir socket) En gnome socket parece que está
> traducido como conectador (pero non sei que decirvos, case me parece máis
> claro deixalo como socket)

eu sempre o deixo como socket

>  -Uncheck

Desmarca(r)

>  -Unable to commit transaction

Non é posible a transacción

>  -Unable to rollback transaction

 Non se pode reverter (desfacer) a transacción

>  -Unable to set autocommit

Non se pode establecer entrega automática
(non o teño moi claro)

>  -No such file or directory

Ningún (non existe) o ficheiro ou directorio

>  -Socks5 timeout error connecting to socks server
>
>  -error triggered by consumer

 erros provocados polo consumidor(?) a ver que contexto hai aí