Lucia.Morado escribiu:
> Bos dias a todos,
>

> Son Lucia Morado, estudante de doutoramento na Universidade de Limerick
> (Irlanda). Traballo no LRC (Localisation Research Center) dentro do proxecto
> do CNGL (Centre for Next Generation Localisation). A miña investigación é no
> campo dos estándares de localización, pero tamén estou interesada en
> investigar sobre a localización ao galego.
>
> Estou tentando recoller toda a información posible sobre o que se fixo, o que
> se está a facer e as perspectivas de futuro (tanto no ámbito comercial e/ou
> [...]
Benvida Lucía,

Curiosamente a min pásame ao revés, estou intrigado por iso do LRC do
CNGL,.. que sopa !!
Poderías contarnos tamén como se organizan por outros sitios a ver se
aprendemos algo.

Antón

--
Antón Gómez Méixome  .:lingüista:.  www.mancomun.org
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre