Dado que o tempo se nos bota enriba, e debemos organizar o local, e
demais aspectos loxísticos, non podemos seguir engadindo posibilidades
de datas e lugares. Se queredes podemos engadir como último punto do día
"acordar lugar e data do próximo encontro" :-)

Así que imos optar por propor o Venres 31 de Outubro de 16:00 a 19:00.
Lugar por determinar.
Tentaremos xestionar a través da USC para facelo en Lugo e se non pode
ser farémolo en Santiago.

Necesitamos coñecer o antes posible o número de xente que vai vir para
estimar o tamaño da aula, reservar un lugar para unha cea ou pinchos de
confraternización.

Poderemos pechar isto para este Venres? :-)

Saúdos