Se ten que ser ese día intentarei adaptarme pero non me gusta demasiado a
idea. Prefiro calquera Sábado. A min nin me vai nin me ven a ponte, que se
pronuncien os que se opoñen)) Tamén están o 8 ou o 15 de Nov ]]

Logo, non me importa desprazarme a Lugo en Absoluto. Xa que está proposta...
por min ben. Coma alternativas, non me importa A Coruña (vivo ó lado) ou
Santiago.

Responderlle a