O Luns, 12 de Maio de 2008, Leandro Regueiro escribiu:
> Por certo, falta
> a Marce's Style Guide,
En que? É a recompilación que elaborei con base na revisión das cadeas que
fixemos os trasnegos de kde4, e que anexei nunha mensaxe á rolda de trasno.
Desde aquela, ten algunha modificación xa metida.
E a ver se pensas que eu son linguista: simplesmente precisaba algo ao que
recorrer, máis rápido do que o Ctrl+F do Xestor de proxectos :-) cando teño
algunha dúbida estilística na imensidade do oceano de 4.1.

Unha suxestión: os asuntos de estilo e glosario, por favor, tratémolos na
rolda de trasno. Corporativismo, máis nada.
> espero adiantarme a el...
???
--
Best regards