Jacobo Tarrio escribiu:
>  (Non sei se esta mensaxe ha chegar, non estou subscrito).
>
>  Digo eu que tampouco fai falla poñernos a sacar achas da árbore caída, ou
> bater no cabalo morto, ou o dito que máis vos goste.
>
>  Eu non dubido de que o Tristan dixera o que dixera por descoñecemento... o
> que non quita que nos sentara coma unha patada na boca, claro :) E,
> persoalmente, creo que despois de que se desculpe e todo iso, o mellor ha
> ser buscar a maneira de aproveitar para que, coma compensación, nos axilicen
> o procedemento de instauración da equipa galega oficial de l10n de Mozilla
> [...]

Estou de acordo con Jacobo, aínda que non teño moita fe en que vai a
diante, penso que o máis importante, incluso que a rectificación é
solucionar a situación.

Poida que sexa boa idea seguir as indicacións que fai Nitot na súa
mensaxe e se non vai rápida a cousa contactar de novo con el ata que se
solucione.

Penso que o coordinador será Javi non?

Responderlle a