Beste Cor,
Ten eerste is mijn probleem:
Ik kan niet pasten als RTF. Ik was hier zelf ook enigszins verbaast
over. Misschien is het zinvol voor het bugreport om een browser er
bij te zetten. Ik deed het vanuit Firefox 1.5.0.2 (gewone stable
build) onder Windows XP SP2 (misschien is het SP2 verhaal ook nog een
aardig detail, mogelijk iets met firewall achtige dingen die de boel
ophouden... (hetgeen het probleem complexer maakt te analyseren)).
PlakkenSpeciaal als RTF kan niet als het uit de browser is gekopieerd.
(Vandaar mijn omweg: eerste gewoon plakken, dan knippen, en dan weer
als RTF terug plakken. Dat gaat goed ... de eerste keer. Maar de
tweede keer (terugreis) in hetzelfde document, die loopt groooote
vertraging op ;-)
Sorry, even weer niet opgelet... gedrag zoals door jou gemeld is ook bij
mij te herhalen. Ik heb even een kleine testcase gemaakt, zie ook de
bugzilla:
http://qa.openoffice.org/issues/show_bug.cgi?id=62859
Dit is de testcase (scheelt voor mensen die het uit willen proberen het
route maak gedoe):
http://www.openoffice.org/nonav/issues/showattachment.cgi/35704/testcase1.html
Volgens mij heeft het te maken met een half gekopieerde tabel, waar OOo
niet zo goed mee om weet te gaan (mogelijk mede omdat de HTML-code van
9292ov.nl zo belabberd is; een proeftestcase die ik heb gemaakt met een
simpele tabel ging gewoon goed). Als je alles kopieert uit de testcase
gaat er niets mis, in ieder geval niet bij mij.
g.,
Maarten
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]