Aangezien ik die versie 1.1.4 ook nog heb,wil ik het volgende graag weten.
/*Kan* versie 2.0.3 *over* 1.1.4 heen*,of *kan ik die 1.1.4 *beter verwijderen* en die nieuwste installeren? /Heel graag verneem ik wat beter is,waarvoor ik jullie alvast vriendelijk dank en groet. /*Anton Doove.*
/
