Anton Doove schreef:
> *Beste Robert.*Allereerst mijn vriendelijke dank voor je snelle reactie
> met advies.
> Ik heb voor zover ik weet geen bijzondere instellingen gehad bij die
> oude versie,maar in mijn Start-menu stonden alleen deze 2 delen:
> *Html-doc*. en *Uit Sjabloon*.    Ik had ook geen pictogrammen meer op
> mijn bureaublad staan van *Writer *enz.
> 
> Daarom zal ik die gehele oude versie maar verwijderen met *Configuratie
> *en *Software,*waarna ik mijn PC zal herstarten.
> Als dat klaar is zal ik die nieuwe versie downloaden en installeren,want
> het lijkt mij erg handig met die nieuwe extra`s.
> 
> /Houden jullie ook rekening met de *Office 2007*,die volgend jaar zal
> verschijnen met *Windows Vista?*/  (Nu nog BĂȘta-versies)
> Dit natuurlijk i.v.m.de aansluitende ontwikkelingen van
> OpenOffice,waarmee jullie hard bezig zijn.  Graag verneem ik je nieuwe
> reacties.
> 
> Vriendelijke groeten van /*Anton Doove.*/
> 
> Robert Vriens nl.OpenOffice.org schreef:
>> Anton Doove schreef:
>>  
>>> *Beste Mensen.*Ik las zojuist van een andere gebruiker,dat er in versie
>>> *1.1.4*,dat deze een *lek* bevat welke niet meer zit in versie 2.0.3
>>> Aangezien ik die versie 1.1.4 ook nog heb,wil ik het volgende graag
>>> weten.
>>>
>>> /*Kan* versie 2.0.3 *over* 1.1.4 heen*,of *kan ik die 1.1.4 *beter
>>> verwijderen* en die nieuwste installeren?
>>> /Heel graag verneem ik wat beter is,waarvoor ik jullie alvast
>>> vriendelijk dank en groet.    /*Anton Doove.*
>>> /
>>>
>>>     
>> Noteer eventuele instellingen die je in 1.1.4 had had ergens.
>>
>> Verwijder de oude versie helemaal, inclusief de meestal achterblijvende
>> dir's.
>>
>> En dan 2.0.3 gewoon downloaden en setup draaien. Succes.
>>
>>   
> 
Beste Anton en overigen,

Wij houden als nl.OpenOffice.org gemeenschap bewust geen rekening met MS
Office xxx maar met onze gebruikers. We kunnen als OpenSource
gemeenschap bogen op een veel grotere inbreng van onze gebruikers dan
menig 'gesloten' software pakket.

Met betrekking tot het uitkomen van nieuwe versies van de Redmond
collega's verwijs ik je graag naar:

http://www.microsoft.com/office/preview/default.mspx

Maar lees dan ook:

http://www.computable.nl/nieuws.htm?id=1211647

Wat de betrouwbaarheid van het uitomen van nieuwe gesloten producten
voortreffelijk illustreert.

-- 
Met vriendelijke groeten,
>>> nl.OpenOffice.org <<<

Robert Vriens
-----------------------------------------------
Linux 2.6.16 user #313978 Virus-free AviRA.com
Ubuntu, humanity to others

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan