Dag Dieke,

Ik heb het altijd andersom gedaan. Eerst de nieuwe versie downloaden en
installeren en dan de oudere versie verwijderen. Vroeger was het toch zo dat
OOo bij de installatie de vraag stelde of je instellingen van de vorige
versie wilde overnemen. Dit was wel handig omdat je dan die instellingen
niet opnieuw moest maken.
Als je niet echt speciale instellingen maakte speelt het eigenlijk geen rol.
Verder denk ik dat in de versie 2.0.3 al een mogelijkheid is om te updaten.
Zo wordt het installeren van nieuwe versies blijkbaar automatisch geregeld.


Op 15-7-06 heeft Dieke Kuyper <[EMAIL PROTECTED]> het volgende geschreven:

Beste Robert Vriens,

Naar aanleiding van onderstaande vraag. Geld jouw antwoord ook voor de
OpenOffice 2.0.0 -gebruiker zoals ik??  Dus weghalen en dan 2.03
downloaden?.
Dank voor je antwoord.

Vriendelijke groet,
Dieke Kuyper


>
> Robert Vriens nl.OpenOffice.org schreef:
>> Anton Doove schreef:
>>
>>> *Beste Mensen.*Ik las zojuist van een andere gebruiker,dat er in
versie
>>> *1.1.4*,dat deze een *lek* bevat welke niet meer zit in versie 2.0.3
>>> Aangezien ik die versie 1.1.4 ook nog heb,wil ik het volgende graag
>>> weten.
>>>
>>> /*Kan* versie 2.0.3 *over* 1.1.4 heen*,of *kan ik die 1.1.4 *beter
>>> verwijderen* en die nieuwste installeren?
>>> /Heel graag verneem ik wat beter is,waarvoor ik jullie alvast
>>> vriendelijk dank en groet.    /*Anton Doove.*
>>> /
>>>
>>>
>> Noteer eventuele instellingen die je in 1.1.4 had had ergens.
>>
>> Verwijder de oude versie helemaal, inclusief de meestal achterblijvende
>> dir's.
>>
>> En dan 2.0.3 gewoon downloaden en setup draaien. Succes.
>>
>>
>
Beste Anton en overigen,

Wij houden als nl.OpenOffice.org gemeenschap bewust geen rekening met MS
Office xxx maar met onze gebruikers. We kunnen als OpenSource
gemeenschap bogen op een veel grotere inbreng van onze gebruikers dan
menig 'gesloten' software pakket.

Met betrekking tot het uitkomen van nieuwe versies van de Redmond
collega's verwijs ik je graag naar:

http://www.microsoft.com/office/preview/default.mspx

Maar lees dan ook:

http://www.computable.nl/nieuws.htm?id=1211647

Wat de betrouwbaarheid van het uitomen van nieuwe gesloten producten
voortreffelijk illustreert.

--
Met vriendelijke groeten,
>>> nl.OpenOffice.org <<<

Robert Vriens
-----------------------------------------------
Linux 2.6.16 user #313978 Virus-free AviRA.com
Ubuntu, humanity to others

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]




---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]




--
Vriendelijke groeten,
Johny

Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker.
OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem

Antwoord per e-mail aan