*Beste Robert.*Allereerst mijn vriendelijke dank voor je snelle reactie
met advies.
Ik heb voor zover ik weet geen bijzondere instellingen gehad bij die
oude versie,maar in mijn Start-menu stonden alleen deze 2 delen:
*Html-doc*. en *Uit Sjabloon*. Ik had ook geen pictogrammen meer op
mijn bureaublad staan van *Writer *enz.
Daarom zal ik die gehele oude versie maar verwijderen met *Configuratie
*en *Software,*waarna ik mijn PC zal herstarten.
Als dat klaar is zal ik die nieuwe versie downloaden en installeren,want
het lijkt mij erg handig met die nieuwe extra`s.
/Houden jullie ook rekening met de *Office 2007*,die volgend jaar zal
verschijnen met *Windows Vista?*/ (Nu nog BĂȘta-versies)
Dit natuurlijk i.v.m.de aansluitende ontwikkelingen van
OpenOffice,waarmee jullie hard bezig zijn. Graag verneem ik je nieuwe
reacties.
Vriendelijke groeten van /*Anton Doove.*/
Robert Vriens nl.OpenOffice.org schreef:
Anton Doove schreef:
*Beste Mensen.*Ik las zojuist van een andere gebruiker,dat er in versie
*1.1.4*,dat deze een *lek* bevat welke niet meer zit in versie 2.0.3
Aangezien ik die versie 1.1.4 ook nog heb,wil ik het volgende graag weten.
/*Kan* versie 2.0.3 *over* 1.1.4 heen*,of *kan ik die 1.1.4 *beter
verwijderen* en die nieuwste installeren?
/Heel graag verneem ik wat beter is,waarvoor ik jullie alvast
vriendelijk dank en groet. /*Anton Doove.*
/
Noteer eventuele instellingen die je in 1.1.4 had had ergens.
Verwijder de oude versie helemaal, inclusief de meestal achterblijvende
dir's.
En dan 2.0.3 gewoon downloaden en setup draaien. Succes.