On Fri, 21 Oct 2011 13:30:17 +0300, Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr> wrote:
On Friday 21 October 2011 12:37:17 Semen Cirit wrote:

> [...]

 Ping? Ne yapalım?

Bu bana biraz karışık geliyor, şimdi direk review'a koyduğumuz pakete
NEEDSREVIEW mu ekleyeceğiz? Sonra iki ACK alması gerekiyor paketin depoya
girebilmesi için, ilk ACK'i aldıktan sonra NEEDSREVIEW'u kaldırdık, ikinci
ACK için de gözden geçirme bekleyecek, o sırada ne zaman NEEDSREVIEW'u
koyacağız?

Bence ACKS/ACKD mekanizması yeterli gözüküyor, hiç review almamışlarda hiç bi
keyword olmaz, tek review alanda ACKS ya da ACKD keyword'ü olur, takibi bu
şekilde yapılabilir.

Benim bi önerim şu olacak, herhangi bir pakete review yapıldıktan sonra
geliştiricisinin o review'a uygun değişiklikleri yapmasını beklerken
REVIEWED, REVIEWDONE gibi bir keyword koyabiliriz, bu sayede o paketin
review'unun yapıldığını ve ACK vermek için geliştiricinin gerekli
değişiklikleri yapmasını beklediğimizi belirtebiliriz.

İşte benim de demek istediğim böyle bir sıkıntımızın olması idi, hiç review edilmemişlerle geliştiricisinden feedback bekleyenler belli olmuyor. Sen feedback bekleyenlere bir anahtar koyalım diyorsun, ben de hiç review edilmemişlere :) Benim söylediğimde hiç anahtarı olmayanlar geliştiricisinden feedback bekleyenler olacak, senin senaryonda da hiç anahtarı olmayanlar review bekleyenler olacak.

Fakat seninki biraz daha anahtarı ekle koy, ekle koy şeklinde bir süreç yaratıyor, benim dediğim senaryoda sadece en başta bir kez NEEDSREVIEW denilip, ACKD almışsa ACKD, ACKS almışsa ACKS denniliyor, hiç anahtarı olmayanlar feedback bekler durumda oluyor.

--
Semen Cirit

TUBITAK/BILGEM - Pardus GNU/Linux
http://developer.pardus.org.tr/