On Friday 21 October 2011 14:45:26 Semen Cirit wrote:
>  On Fri, 21 Oct 2011 14:36:50 +0300, Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>

>  Evet boşta kalmışsa feedback bekler durumda olacak. Ama ACKD almış,
> ACKS'de örneğin onay için feedback bekliyorsa zaten RESOLVED/FIXED commit'i
> ile feedback gelip gelmediği belli, anında ACKS verebilir diye düşünmüştüm.

Dediğini anlamadım.

1) Hata kaydı açıldı, NEEDSREVIEW etiketi konuldu.
2) ACKS ya da ACKD aldı, bunların sırası önemli değil. ikinci ACK için
bekliyor
3) ikinci ACK için beklerken herhangi bir KEYWORD kullanıyor muyuz?
4) İkinci ACK'i de aldığında paket depoya aktarılıp review hatası kapanıyor.

Birinci ACK ile İkinci ACK arasında herhangi bir keyword kullanmıyoruz.

Bu durumda hata ilk açıldığında, zaten herhangi bir ACK almadığı zaman bu
pakete review gelmemiş diyebiliyoruz, bunun için ayrı bir KEYWORD
kullanmamıza gerek yok diyorum.

>  Bu durum için de ACKD, REVIEWED - ACKS, REVIEWED gibi ikili anahtarlar
> olma durumu var ama olabilir isterseniz.
>  Buna da ok :)

Önemli olan paket sahibinden geri dönüş beklendiğinde bunu bir keyword ile
belirtmemiz, kimse review yapmadıysa ya da bi review daha bekleniyorsa bunu
zaten mevcut KEYWORDlerle anlayabiliyoruz, REVIEWED-ACK gibi bir keyword
kullanmamıza gerek yok.

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>