On Mon, Oct 24, 2011 at 09:54:56AM +0300, Semen Cirit wrote:
>Bunu kullanmak istememizi Serdar da ben de anlatmıştık sanırım, tüm
>review hatalarına baktığımızda, hiç review edilmemişler

ACKD/ACKS ibaresi olmayanlar hiç review edilmemiştir

>ile review edilip feedback bekleyenler birbirinden ayrılamıyor.

ACKD/ACKS ikilisinden birini almış olan da review edilmiş, başka bir geri
dönüşüm beklendiği anlamına geliyor.

>Sen işini zamanında, düzgün yapıyor, cevap geldiği gibi düzeltip, commit ediyor
>olabilirsin ama 3,4 aydır feedback bekleyen raporlar var ve bunlar yeni gelen
>review istekleri ile aynı havuz da toplanıyor.

Evet haklısın, ama feedback bekliyor diye yeni bir keyword oluşturup bunu
sisteme dahil etsen bile, insanlara bir önceki durumdan ne gibi bir farklılık
getireceksin ki ? Yapmayan yine yapmayacak, yapan yine yapacak. Değişen bir şey
yok.

>Bir birbirinden ayırmak güzel olur, ama bir süreliğine bu şekilde kalsın, ACKD,
>ACKS'ye alışalım sonra bakarız, fazla ısrar etmeyeyim :)

Bence de, bu işleri yavaş yavaş yapalım. Bir süre sonra bir sürü ayrıntıda
boğulup hiç bir iş yapılamaması çıkmazına girmek istemiyorum açıkcası.
Zamanında Google tek bir arama kutusu koyduğunda "bununla iş yapılmaz" diyenler
çıkmıştı, ama gayet de iyi iş yapılıyor. Tek istediğim "sade" ve "işlevsel" bir
sistem :)

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan