On Monday 24 October 2011 09:54:56 Semen Cirit wrote:
>  On Mon, 24 Oct 2011 09:50:45 +0300, Fatih Arslan <fars...@pardus.org.tr>

>  Bunu kullanmak istememizi Serdar da ben de anlatmıştık sanırım, tüm review
>  hatalarına baktığımızda, hiç review edilmemişler ile review edilip
> feedback bekleyenler birbirinden ayrılamıyor. Sen işini zamanında, düzgün
> yapıyor, cevap geldiği gibi düzeltip, commit ediyor olabilirsin ama 3,4
> aydır feedback bekleyen raporlar var ve bunlar yeni gelen review istekleri
> ile aynı havuz da toplanıyor. Bir birbirinden ayırmak güzel olur, ama bir
> süreliğine bu şekilde kalsın, ACKD, ACKS'ye alışalım sonra bakarız, fazla
> [...]

Problem ısrar edip etmemek değil semen, kullanışlı olmayan bir şeyi
öneriyorsun, Fatih'le ben de neden kullanışlı olmadığını anlatmaya
çalışıyoruz.

Hiç review edilmemiş paketle geliştiricisinden geri dönüş bekleyen paketler
ayrı kavramlar. Hiç review edilmemiş paketler için keyword kullanmamızın hiç
bir tutarlı yanı yok, herhangi bir keyword'ü olmayan paket hiç review
edilmemiştir, bu kadar basit. Buna NEEDSREVIEW diye ek bir keyword getirmek
gereksiz ve kullanışsız bir şey. Yeni review'a alınan paketin NEEDSREVIEW ile
işaretlenmesi kimsenin işini kolaylaştırmayacak ya da kimseye yapması gereken
bir işi hatırlatmayacak.

Geliştiricisinden cevap bekleyen paketler için de elle dürtmeye devam edelim,
Fatih'le aynı fikirdeyim.

--
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr>