jeje..de. proxys en vaig povar 10 o 12.... i res de res.. el tema deu estar
amb això dels protocols...


El 8 de novembre de 2011 14:44, Fox <[email protected]> ha escrit:

> Està clar que amb un proxy http no ha de funcionar, però amb que SI que
> funcioaria? Existeis una forma, jo no l'he trobat encara.
>
> Fox
>
> On Tue, 2011-11-08 at 14:33 +0100, nosekefik wrote:
> > Això segurament depen del proxy que gastes i el port/protocol que
> > gasta la web de TV3, si el port/protocol està habilitat, podràs
> > veureu, si no, no!
> >
> > El 8 de novembre de 2011 9:47, Fox <[email protected]> ha
> > escrit:
> >         Bones Marc,
> >         doncs jo tampoc no se si se n'ha parlat però jo tinc el mateix
> >         problema.
> >         He estat investigant i això és el que se de moment.
> >
> >         El problema és que aquest videos dels que parlem (a diferencia
> >         de per
> >         exemple youtube) no utilitzen http per la transmicio de dades
> >         sinó rtmp.
> >         I clar, els proxys que fem servir només poden tractar
> >         http/https.
> >
> >         De moment no hi he trobat cap solució. Fins i tot he provat de
> >         fer
> >         servir un sock proxy (que si no ho tinc mal entres) renvia tot
> >         el que li
> >         demanes al port que li demanes (sense tenir en compte el
> >         protocol).
> >
> >         Algú en ten més info? Estaria molt bé poder trobar-hi una
> >         solució.
> >
> >         Fox
> >
> >         On Tue, 2011-11-08 at 09:41 +0100, Marc Riera wrote:
> >         > Bones...no se si algú si ha trobat o ja se n'ha parlat...
> >         >
> >         > el tema es que amb guifi no puc veure (poden veure) planes
> >         amb
> >         > straming de video...
> >         >
> >         > tipus tv3
> >         >
> >         > http://www.tv3.cat/directes
> >         >
> >         >
> >         > o altre internacionals..
> >         > http://www.livestation.com/channels/78-intelligence-english
> >         >
> >         > o només falla amb aquests...
> >         >
> >         >
> >         >
> >         > algú sap dirme si hi ha res malament.o es problema dels
> >         proxys..o de
> >         > les webs..
> >         >
> >         > moltes gràcies!!
> >         >
> >         > pd: esta provat amb adsl i funciona bé...no es problema de
> >         javas ni
> >         > plugins en principi...
> >         >
> >         >
> >         > --
> >         > [email protected]
> >         > SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
> >         >
> >         > http://www.digitalaina.com
> >
> >         > _______________________________________________
> >         > guifi-usuaris mailing list
> >         > [email protected]
> >         > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> >
> >
> >         _______________________________________________
> >         guifi-usuaris mailing list
> >         [email protected]
> >         https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
> >
> >
> >
> >
> > --
> > http://blog.nosekefik.com
> >
> >
> >
> >
> >
> >  Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari
> > Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario
> >
> >
> >
> > _______________________________________________
> > guifi-usuaris mailing list
> > [email protected]
> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>
>
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>



-- 
[email protected]
SERVEIS DIGITALS INTEGRALS

http://www.digitalaina.com
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a