Aquesta mena de connexions son punt a punt, amb proxys http dubto molt que
pugui funcionar.
Amb sock diria que es possible.
---------------------------
Enviat des del mobil!
Miquel Martos
---------------------------
El 08/11/2011 14:46, "Marc Riera" <[email protected]> escribió:
> jeje..de. proxys en vaig povar 10 o 12.... i res de res.. el tema deu
> estar amb això dels protocols...
>
>
> El 8 de novembre de 2011 14:44, Fox <[email protected]> ha escrit:
>
>> Està clar que amb un proxy http no ha de funcionar, però amb que SI que
>> funcioaria? Existeis una forma, jo no l'he trobat encara.
>>
>> Fox
>>
>> On Tue, 2011-11-08 at 14:33 +0100, nosekefik wrote:
>> > Això segurament depen del proxy que gastes i el port/protocol que
>> > gasta la web de TV3, si el port/protocol està habilitat, podràs
>> > veureu, si no, no!
>> >
>> > El 8 de novembre de 2011 9:47, Fox <[email protected]> ha
>> > escrit:
>> > Bones Marc,
>> > doncs jo tampoc no se si se n'ha parlat però jo tinc el mateix
>> > problema.
>> > He estat investigant i això és el que se de moment.
>> >
>> > El problema és que aquest videos dels que parlem (a diferencia
>> > de per
>> > exemple youtube) no utilitzen http per la transmicio de dades
>> > sinó rtmp.
>> > I clar, els proxys que fem servir només poden tractar
>> > http/https.
>> >
>> > De moment no hi he trobat cap solució. Fins i tot he provat de
>> > fer
>> > servir un sock proxy (que si no ho tinc mal entres) renvia tot
>> > el que li
>> > demanes al port que li demanes (sense tenir en compte el
>> > protocol).
>> >
>> > Algú en ten més info? Estaria molt bé poder trobar-hi una
>> > solució.
>> >
>> > Fox
>> >
>> > On Tue, 2011-11-08 at 09:41 +0100, Marc Riera wrote:
>> > > Bones...no se si algú si ha trobat o ja se n'ha parlat...
>> > >
>> > > el tema es que amb guifi no puc veure (poden veure) planes
>> > amb
>> > > straming de video...
>> > >
>> > > tipus tv3
>> > >
>> > > http://www.tv3.cat/directes
>> > >
>> > >
>> > > o altre internacionals..
>> > > http://www.livestation.com/channels/78-intelligence-english
>> > >
>> > > o només falla amb aquests...
>> > >
>> > >
>> > >
>> > > algú sap dirme si hi ha res malament.o es problema dels
>> > proxys..o de
>> > > les webs..
>> > >
>> > > moltes gràcies!!
>> > >
>> > > pd: esta provat amb adsl i funciona bé...no es problema de
>> > javas ni
>> > > plugins en principi...
>> > >
>> > >
>> > > --
>> > > [email protected]
>> > > SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
>> > >
>> > > http://www.digitalaina.com
>> >
>> > > _______________________________________________
>> > > guifi-usuaris mailing list
>> > > [email protected]
>> > > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>> >
>> >
>> > _______________________________________________
>> > guifi-usuaris mailing list
>> > [email protected]
>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > --
>> > http://blog.nosekefik.com
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari
>> > Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario
>> >
>> >
>> >
>> > _______________________________________________
>> > guifi-usuaris mailing list
>> > [email protected]
>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>> _______________________________________________
>> guifi-usuaris mailing list
>> [email protected]
>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>
>
>
>
> --
> [email protected]
> SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
>
> http://www.digitalaina.com
>
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>
>
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris