Bones, llavors que és el que marca la diferencia? Com podem asegurar que
d'una forma funcionara.

Fox

On Wed, 2011-11-09 at 12:50 +0100, Marc Riera wrote:
> 
> eis...ho he porvat a cas d'un client amb només guiif...i amb win7...
> amb els 2 navegadors configurats (ie i firefox) ..actualitzat i
> isntal·lat el flash player 11.... i al final me n'he sortit!!!
> 
> si qeu va... he vist bola de drac i tot...jejej
> 
> salut!!
> 
> 
> però al principi no em funciona... al final pel de sbg si..
> 10.138.42.3... (no es federta) i llavors he posat olost...
> 10.138.120.66 (federat) i si que anava....
> 
> tela!!!!!
> 
> 
> moltes gràcies per tot!!!
> 
> 
> 
> El 8 de novembre de 2011 20:10, satelite tv <[email protected]> ha
> escrit:
>         Les proves que he fet només tenien guifi.No parlo de casa meva
>         que ès on tinc el proxy.
>         
>         Satelite
>         
>         
>         
>         2011/11/8 Fox <[email protected]>
>                  Asegueat que passa pelbproxy. Si ho fas en un pc que
>                 the conexio a interiet el video passa a trabes de la
>                 conexio i no pel proxy.
>                 
>                 Fox
>                 
>                 "Dani ." <[email protected]> wrote:
>                 
>                 >Configureu al navegador utilitzar el proxy tant per
>                 http, ftp, sock etc...?
>                 >Amb el navegador Chrome m'ha funcionat perfectament
>                 emprant un proxy amb
>                 >squid3.
>                 >
>                 >El 8 de novembre de 2011 19:50, satelite tv
>                 <[email protected]> ha
>                 >escrit:
>                 >
>                 
>                 
>                 >> Jo he fet proves en varis proxys i funciona.
>                 >> El que passa ès que es té que configurar el proxy
>                 al internet explorer.
>                 >> Aquests webs fan l´autentificació de proxy per ie.
>                 >>
>                 >> SAX
>                 >>
>                 >>
>                 >> 2011/11/8 Miquel Martos <[email protected]>
>                 >>
>                 >>> Amb vpn com es logic funcionaria, pero clar, no
>                 tothom te aquestes
>                 >>> opcions.
>                 >>> Els proxis estan pensats basicament per a poder
>                 navegar per la www i la
>                 >>> www cada dia s'esta fent mes complexe incloent
>                 "aplicacions" en la que fent
>                 >>> servir els proxys basics no s'hi podra accedir.
>                 >>> Afortunadament avui dia dins la xarxa comença a
>                 haber-hi alternatives,
>                 >>> com els operadors que poden oferir internet sense
>                 aquestes limitacions a
>                 >>> preus raonables.
>                 >>> Tot depen de les necessitats que tingui cadascu.
>                 >>>
>                 >>> ---------------------------
>                 >>> Enviat des del mobil!
>                 >>>      Miquel Martos
>                 >>> ---------------------------
>                 >>> El 08/11/2011 15:06, "nosekefik"
>                 <[email protected]> escribió:
>                 >>>
>                 >>>  Amb una VPN, fins algun lloc on no estiguen
>                 bloquejats els ports, deurie
>                 >>>> de funcionar!
>                 >>>>
>                 >>>> El 8 de novembre de 2011 14:49, Fox
>                 <[email protected]> ha escrit:
>                 >>>>
>                 >>>>> Jo ho he provat amb Dante amb la comfiguracio
>                 estandar i sembla que té
>                 >>>>> el mateix comportament.
>                 >>>>>
>                 >>>>> On Tue, 2011-11-08 at 14:48 +0100, Miquel Martos
>                 wrote:
>                 >>>>> > Aquesta mena de connexions son punt a punt,
>                 amb proxys http dubto molt
>                 >>>>> > que pugui funcionar.
>                 >>>>> > Amb sock diria que es possible.
>                 >>>>> >
>                 >>>>> > ---------------------------
>                 >>>>> > Enviat des del mobil!
>                 >>>>> >      Miquel Martos
>                 >>>>> > ---------------------------
>                 >>>>> >
>                 >>>>> > El 08/11/2011 14:46, "Marc Riera"
>                 <[email protected]> escribió:
>                 >>>>> >         jeje..de. proxys en vaig povar 10 o
>                 12.... i res de res.. el
>                 >>>>> >         tema deu estar amb això dels
>                 protocols...
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >         El 8 de novembre de 2011 14:44, Fox
>                 <[email protected]>
>                 >>>>> >         ha escrit:
>                 >>>>> >                 Està clar que amb un proxy
>                 http no ha de funcionar,
>                 >>>>> >                 però amb que SI que
>                 >>>>> >                 funcioaria? Existeis una
>                 forma, jo no l'he trobat
>                 >>>>> >                 encara.
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >                 Fox
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >                 On Tue, 2011-11-08 at 14:33
>                 +0100, nosekefik wrote:
>                 >>>>> >                 > Això segurament depen del
>                 proxy que gastes i el
>                 >>>>> >                 port/protocol que
>                 >>>>> >                 > gasta la web de TV3, si el
>                 port/protocol està
>                 >>>>> >                 habilitat, podràs
>                 >>>>> >                 > veureu, si no, no!
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 > El 8 de novembre de 2011
>                 9:47, Fox
>                 >>>>> >                 <[email protected]> ha
>                 >>>>> >                 > escrit:
>                 >>>>> >                 >         Bones Marc,
>                 >>>>> >                 >         doncs jo tampoc no
>                 se si se n'ha parlat però
>                 >>>>> >                 jo tinc el mateix
>                 >>>>> >                 >         problema.
>                 >>>>> >                 >         He estat investigant
>                 i això és el que se de
>                 >>>>> >                 moment.
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >         El problema és que
>                 aquest videos dels que
>                 >>>>> >                 parlem (a diferencia
>                 >>>>> >                 >         de per
>                 >>>>> >                 >         exemple youtube) no
>                 utilitzen http per la
>                 >>>>> >                 transmicio de dades
>                 >>>>> >                 >         sinó rtmp.
>                 >>>>> >                 >         I clar, els proxys
>                 que fem servir només
>                 >>>>> >                 poden tractar
>                 >>>>> >                 >         http/https.
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >         De moment no hi he
>                 trobat cap solució. Fins
>                 >>>>> >                 i tot he provat de
>                 >>>>> >                 >         fer
>                 >>>>> >                 >         servir un sock proxy
>                 (que si no ho tinc mal
>                 >>>>> >                 entres) renvia tot
>                 >>>>> >                 >         el que li
>                 >>>>> >                 >         demanes al port que
>                 li demanes (sense tenir
>                 >>>>> >                 en compte el
>                 >>>>> >                 >         protocol).
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >         Algú en ten més
>                 info? Estaria molt bé poder
>                 >>>>> >                 trobar-hi una
>                 >>>>> >                 >         solució.
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >         Fox
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >         On Tue, 2011-11-08
>                 at 09:41 +0100, Marc
>                 >>>>> >                 Riera wrote:
>                 >>>>> >                 >         > Bones...no se si
>                 algú si ha trobat o ja se
>                 >>>>> >                 n'ha parlat...
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > el tema es que amb
>                 guifi no puc veure
>                 >>>>> >                 (poden veure) planes
>                 >>>>> >                 >         amb
>                 >>>>> >                 >         > straming de
>                 video...
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > tipus tv3
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 http://www.tv3.cat/directes
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > o altre
>                 internacionals..
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >
>                 >>>>>
>                 http://www.livestation.com/channels/78-intelligence-english
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > o només falla amb
>                 aquests...
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > algú sap dirme si
>                 hi ha res malament.o es
>                 >>>>> >                 problema dels
>                 >>>>> >                 >         proxys..o de
>                 >>>>> >                 >         > les webs..
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > moltes gràcies!!
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > pd: esta provat
>                 amb adsl i funciona
>                 >>>>> >                 bé...no es problema de
>                 >>>>> >                 >         javas ni
>                 >>>>> >                 >         > plugins en
>                 principi...
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         > --
>                 >>>>> >                 >         > [email protected]
>                 >>>>> >                 >         > SERVEIS DIGITALS
>                 INTEGRALS
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 http://www.digitalaina.com
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >
>                 _______________________________________________
>                 >>>>> >                 >         > guifi-usuaris
>                 mailing list
>                 >>>>> >                 >         >
>                 [email protected]
>                 >>>>> >                 >         >
>                 >>>>> >
>                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >
>                 _______________________________________________
>                 >>>>> >                 >         guifi-usuaris
>                 mailing list
>                 >>>>> >                 >
>                 [email protected]
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >
>                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 > --
>                 >>>>> >                 > http://blog.nosekefik.com
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >                 >  Abans d'imprimir aquest
>                 correu, pensa si és
>                 >>>>> >                 necessari
>                 >>>>> >                 > Antes de imprimir este
>                 correo, piensa si es
>                 >>>>> >                 necesario
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >                 >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >                 >
>                 _______________________________________________
>                 >>>>> >                 > guifi-usuaris mailing list
>                 >>>>> >                 >
>                 [email protected]
>                 >>>>> >                 >
>                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 _______________________________________________
>                 >>>>> >                 guifi-usuaris mailing list
>                 >>>>> >                 [email protected]
>                 >>>>> >
>                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >         --
>                 >>>>> >         [email protected]
>                 >>>>> >         SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >         http://www.digitalaina.com
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 _______________________________________________
>                 >>>>> >         guifi-usuaris mailing list
>                 >>>>> >         [email protected]
>                 >>>>> >
>                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>> >
>                 >>>>> >
>                 _______________________________________________
>                 >>>>> > guifi-usuaris mailing list
>                 >>>>> > [email protected]
>                 >>>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>>
>                 >>>>>
>                 >>>>> _______________________________________________
>                 >>>>> guifi-usuaris mailing list
>                 >>>>> [email protected]
>                 >>>>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>>
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>>> --
>                 >>>> http://blog.nosekefik.com
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>>>  Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és
>                 necessari
>                 >>>> Antes de imprimir este correo, piensa si es
>                 necesario
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>>> _______________________________________________
>                 >>>> guifi-usuaris mailing list
>                 >>>> [email protected]
>                 >>>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>>
>                 >>>>
>                 >>> _______________________________________________
>                 >>> guifi-usuaris mailing list
>                 >>> [email protected]
>                 >>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>>
>                 >>>
>                 >>
>                 >> _______________________________________________
>                 >> guifi-usuaris mailing list
>                 >> [email protected]
>                 >> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 >>
>                 >>
>                 >
>                 >_______________________________________________
>                 >guifi-usuaris mailing list
>                 >[email protected]
>                 >https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 _______________________________________________
>                 guifi-usuaris mailing list
>                 [email protected]
>                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>                 
>         
>         
>         
>         _______________________________________________
>         guifi-usuaris mailing list
>         [email protected]
>         https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>         
> 
> 
> 
> -- 
> [email protected]
> SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
> 
> http://www.digitalaina.com
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris


_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a