Configureu al navegador utilitzar el proxy tant per http, ftp, sock etc...? Amb el navegador Chrome m'ha funcionat perfectament emprant un proxy amb squid3.
El 8 de novembre de 2011 19:50, satelite tv <[email protected]> ha escrit: > Jo he fet proves en varis proxys i funciona. > El que passa ès que es té que configurar el proxy al internet explorer. > Aquests webs fan l´autentificació de proxy per ie. > > SAX > > > 2011/11/8 Miquel Martos <[email protected]> > >> Amb vpn com es logic funcionaria, pero clar, no tothom te aquestes >> opcions. >> Els proxis estan pensats basicament per a poder navegar per la www i la >> www cada dia s'esta fent mes complexe incloent "aplicacions" en la que fent >> servir els proxys basics no s'hi podra accedir. >> Afortunadament avui dia dins la xarxa comença a haber-hi alternatives, >> com els operadors que poden oferir internet sense aquestes limitacions a >> preus raonables. >> Tot depen de les necessitats que tingui cadascu. >> >> --------------------------- >> Enviat des del mobil! >> Miquel Martos >> --------------------------- >> El 08/11/2011 15:06, "nosekefik" <[email protected]> escribió: >> >> Amb una VPN, fins algun lloc on no estiguen bloquejats els ports, deurie >>> de funcionar! >>> >>> El 8 de novembre de 2011 14:49, Fox <[email protected]> ha escrit: >>> >>>> Jo ho he provat amb Dante amb la comfiguracio estandar i sembla que té >>>> el mateix comportament. >>>> >>>> On Tue, 2011-11-08 at 14:48 +0100, Miquel Martos wrote: >>>> > Aquesta mena de connexions son punt a punt, amb proxys http dubto molt >>>> > que pugui funcionar. >>>> > Amb sock diria que es possible. >>>> > >>>> > --------------------------- >>>> > Enviat des del mobil! >>>> > Miquel Martos >>>> > --------------------------- >>>> > >>>> > El 08/11/2011 14:46, "Marc Riera" <[email protected]> escribió: >>>> > jeje..de. proxys en vaig povar 10 o 12.... i res de res.. el >>>> > tema deu estar amb això dels protocols... >>>> > >>>> > >>>> > El 8 de novembre de 2011 14:44, Fox <[email protected]> >>>> > ha escrit: >>>> > Està clar que amb un proxy http no ha de funcionar, >>>> > però amb que SI que >>>> > funcioaria? Existeis una forma, jo no l'he trobat >>>> > encara. >>>> > >>>> > Fox >>>> > >>>> > >>>> > On Tue, 2011-11-08 at 14:33 +0100, nosekefik wrote: >>>> > > Això segurament depen del proxy que gastes i el >>>> > port/protocol que >>>> > > gasta la web de TV3, si el port/protocol està >>>> > habilitat, podràs >>>> > > veureu, si no, no! >>>> > > >>>> > > El 8 de novembre de 2011 9:47, Fox >>>> > <[email protected]> ha >>>> > > escrit: >>>> > > Bones Marc, >>>> > > doncs jo tampoc no se si se n'ha parlat però >>>> > jo tinc el mateix >>>> > > problema. >>>> > > He estat investigant i això és el que se de >>>> > moment. >>>> > > >>>> > > El problema és que aquest videos dels que >>>> > parlem (a diferencia >>>> > > de per >>>> > > exemple youtube) no utilitzen http per la >>>> > transmicio de dades >>>> > > sinó rtmp. >>>> > > I clar, els proxys que fem servir només >>>> > poden tractar >>>> > > http/https. >>>> > > >>>> > > De moment no hi he trobat cap solució. Fins >>>> > i tot he provat de >>>> > > fer >>>> > > servir un sock proxy (que si no ho tinc mal >>>> > entres) renvia tot >>>> > > el que li >>>> > > demanes al port que li demanes (sense tenir >>>> > en compte el >>>> > > protocol). >>>> > > >>>> > > Algú en ten més info? Estaria molt bé poder >>>> > trobar-hi una >>>> > > solució. >>>> > > >>>> > > Fox >>>> > > >>>> > > On Tue, 2011-11-08 at 09:41 +0100, Marc >>>> > Riera wrote: >>>> > > > Bones...no se si algú si ha trobat o ja se >>>> > n'ha parlat... >>>> > > > >>>> > > > el tema es que amb guifi no puc veure >>>> > (poden veure) planes >>>> > > amb >>>> > > > straming de video... >>>> > > > >>>> > > > tipus tv3 >>>> > > > >>>> > > > http://www.tv3.cat/directes >>>> > > > >>>> > > > >>>> > > > o altre internacionals.. >>>> > > > >>>> > >>>> http://www.livestation.com/channels/78-intelligence-english >>>> > > > >>>> > > > o només falla amb aquests... >>>> > > > >>>> > > > >>>> > > > >>>> > > > algú sap dirme si hi ha res malament.o es >>>> > problema dels >>>> > > proxys..o de >>>> > > > les webs.. >>>> > > > >>>> > > > moltes gràcies!! >>>> > > > >>>> > > > pd: esta provat amb adsl i funciona >>>> > bé...no es problema de >>>> > > javas ni >>>> > > > plugins en principi... >>>> > > > >>>> > > > >>>> > > > -- >>>> > > > [email protected] >>>> > > > SERVEIS DIGITALS INTEGRALS >>>> > > > >>>> > > > http://www.digitalaina.com >>>> > > >>>> > > > >>>> > _______________________________________________ >>>> > > > guifi-usuaris mailing list >>>> > > > [email protected] >>>> > > > >>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > _______________________________________________ >>>> > > guifi-usuaris mailing list >>>> > > [email protected] >>>> > > >>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > > -- >>>> > > http://blog.nosekefik.com >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > >>>> > > Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és >>>> > necessari >>>> > > Antes de imprimir este correo, piensa si es >>>> > necesario >>>> > > >>>> > > >>>> > > >>>> > >>>> > >>>> > > _______________________________________________ >>>> > > guifi-usuaris mailing list >>>> > > [email protected] >>>> > > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> > >>>> > >>>> > _______________________________________________ >>>> > guifi-usuaris mailing list >>>> > [email protected] >>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> > >>>> > >>>> > >>>> > >>>> > -- >>>> > [email protected] >>>> > SERVEIS DIGITALS INTEGRALS >>>> > >>>> > http://www.digitalaina.com >>>> > >>>> > _______________________________________________ >>>> > guifi-usuaris mailing list >>>> > [email protected] >>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> > >>>> > _______________________________________________ >>>> > guifi-usuaris mailing list >>>> > [email protected] >>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> >>>> >>>> _______________________________________________ >>>> guifi-usuaris mailing list >>>> [email protected] >>>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>>> >>> >>> >>> >>> -- >>> http://blog.nosekefik.com >>> >>> >>> >>> Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari >>> Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario >>> >>> >>> >>> _______________________________________________ >>> guifi-usuaris mailing list >>> [email protected] >>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >>> >>> >> _______________________________________________ >> guifi-usuaris mailing list >> [email protected] >> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris >> >> > > _______________________________________________ > guifi-usuaris mailing list > [email protected] > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris > >
_______________________________________________ guifi-usuaris mailing list [email protected] https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
