Configureu al navegador utilitzar el proxy tant per http, ftp, sock etc...?
Amb el navegador Chrome m'ha funcionat perfectament emprant un proxy amb
squid3.

El 8 de novembre de 2011 19:50, satelite tv <[email protected]> ha
escrit:

> Jo he fet proves en varis proxys i funciona.
> El que passa ès que es té que configurar el proxy al internet explorer.
> Aquests webs fan l´autentificació de proxy per ie.
>
> SAX
>
>
> 2011/11/8 Miquel Martos <[email protected]>
>
>> Amb vpn com es logic funcionaria, pero clar, no tothom te aquestes
>> opcions.
>> Els proxis estan pensats basicament per a poder navegar per la www i la
>> www cada dia s'esta fent mes complexe incloent "aplicacions" en la que fent
>> servir els proxys basics no s'hi podra accedir.
>> Afortunadament avui dia dins la xarxa comença a haber-hi alternatives,
>> com els operadors que poden oferir internet sense aquestes limitacions a
>> preus raonables.
>> Tot depen de les necessitats que tingui cadascu.
>>
>> ---------------------------
>> Enviat des del mobil!
>>      Miquel Martos
>> ---------------------------
>> El 08/11/2011 15:06, "nosekefik" <[email protected]> escribió:
>>
>>  Amb una VPN, fins algun lloc on no estiguen bloquejats els ports, deurie
>>> de funcionar!
>>>
>>> El 8 de novembre de 2011 14:49, Fox <[email protected]> ha escrit:
>>>
>>>> Jo ho he provat amb Dante amb la comfiguracio estandar i sembla que té
>>>> el mateix comportament.
>>>>
>>>> On Tue, 2011-11-08 at 14:48 +0100, Miquel Martos wrote:
>>>> > Aquesta mena de connexions son punt a punt, amb proxys http dubto molt
>>>> > que pugui funcionar.
>>>> > Amb sock diria que es possible.
>>>> >
>>>> > ---------------------------
>>>> > Enviat des del mobil!
>>>> >      Miquel Martos
>>>> > ---------------------------
>>>> >
>>>> > El 08/11/2011 14:46, "Marc Riera" <[email protected]> escribió:
>>>> >         jeje..de. proxys en vaig povar 10 o 12.... i res de res.. el
>>>> >         tema deu estar amb això dels protocols...
>>>> >
>>>> >
>>>> >         El 8 de novembre de 2011 14:44, Fox <[email protected]>
>>>> >         ha escrit:
>>>> >                 Està clar que amb un proxy http no ha de funcionar,
>>>> >                 però amb que SI que
>>>> >                 funcioaria? Existeis una forma, jo no l'he trobat
>>>> >                 encara.
>>>> >
>>>> >                 Fox
>>>> >
>>>> >
>>>> >                 On Tue, 2011-11-08 at 14:33 +0100, nosekefik wrote:
>>>> >                 > Això segurament depen del proxy que gastes i el
>>>> >                 port/protocol que
>>>> >                 > gasta la web de TV3, si el port/protocol està
>>>> >                 habilitat, podràs
>>>> >                 > veureu, si no, no!
>>>> >                 >
>>>> >                 > El 8 de novembre de 2011 9:47, Fox
>>>> >                 <[email protected]> ha
>>>> >                 > escrit:
>>>> >                 >         Bones Marc,
>>>> >                 >         doncs jo tampoc no se si se n'ha parlat però
>>>> >                 jo tinc el mateix
>>>> >                 >         problema.
>>>> >                 >         He estat investigant i això és el que se de
>>>> >                 moment.
>>>> >                 >
>>>> >                 >         El problema és que aquest videos dels que
>>>> >                 parlem (a diferencia
>>>> >                 >         de per
>>>> >                 >         exemple youtube) no utilitzen http per la
>>>> >                 transmicio de dades
>>>> >                 >         sinó rtmp.
>>>> >                 >         I clar, els proxys que fem servir només
>>>> >                 poden tractar
>>>> >                 >         http/https.
>>>> >                 >
>>>> >                 >         De moment no hi he trobat cap solució. Fins
>>>> >                 i tot he provat de
>>>> >                 >         fer
>>>> >                 >         servir un sock proxy (que si no ho tinc mal
>>>> >                 entres) renvia tot
>>>> >                 >         el que li
>>>> >                 >         demanes al port que li demanes (sense tenir
>>>> >                 en compte el
>>>> >                 >         protocol).
>>>> >                 >
>>>> >                 >         Algú en ten més info? Estaria molt bé poder
>>>> >                 trobar-hi una
>>>> >                 >         solució.
>>>> >                 >
>>>> >                 >         Fox
>>>> >                 >
>>>> >                 >         On Tue, 2011-11-08 at 09:41 +0100, Marc
>>>> >                 Riera wrote:
>>>> >                 >         > Bones...no se si algú si ha trobat o ja se
>>>> >                 n'ha parlat...
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > el tema es que amb guifi no puc veure
>>>> >                 (poden veure) planes
>>>> >                 >         amb
>>>> >                 >         > straming de video...
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > tipus tv3
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > http://www.tv3.cat/directes
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > o altre internacionals..
>>>> >                 >         >
>>>> >
>>>> http://www.livestation.com/channels/78-intelligence-english
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > o només falla amb aquests...
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > algú sap dirme si hi ha res malament.o es
>>>> >                 problema dels
>>>> >                 >         proxys..o de
>>>> >                 >         > les webs..
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > moltes gràcies!!
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > pd: esta provat amb adsl i funciona
>>>> >                 bé...no es problema de
>>>> >                 >         javas ni
>>>> >                 >         > plugins en principi...
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > --
>>>> >                 >         > [email protected]
>>>> >                 >         > SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
>>>> >                 >         >
>>>> >                 >         > http://www.digitalaina.com
>>>> >                 >
>>>> >                 >         >
>>>> >                 _______________________________________________
>>>> >                 >         > guifi-usuaris mailing list
>>>> >                 >         > [email protected]
>>>> >                 >         >
>>>> >                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 _______________________________________________
>>>> >                 >         guifi-usuaris mailing list
>>>> >                 >         [email protected]
>>>> >                 >
>>>> >                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 > --
>>>> >                 > http://blog.nosekefik.com
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >
>>>> >                 >  Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és
>>>> >                 necessari
>>>> >                 > Antes de imprimir este correo, piensa si es
>>>> >                 necesario
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >                 >
>>>> >
>>>> >
>>>> >                 > _______________________________________________
>>>> >                 > guifi-usuaris mailing list
>>>> >                 > [email protected]
>>>> >                 > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>> >
>>>> >
>>>> >                 _______________________________________________
>>>> >                 guifi-usuaris mailing list
>>>> >                 [email protected]
>>>> >                 https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> >
>>>> >         --
>>>> >         [email protected]
>>>> >         SERVEIS DIGITALS INTEGRALS
>>>> >
>>>> >         http://www.digitalaina.com
>>>> >
>>>> >         _______________________________________________
>>>> >         guifi-usuaris mailing list
>>>> >         [email protected]
>>>> >         https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>> >
>>>> > _______________________________________________
>>>> > guifi-usuaris mailing list
>>>> > [email protected]
>>>> > https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>>
>>>>
>>>> _______________________________________________
>>>> guifi-usuaris mailing list
>>>> [email protected]
>>>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>> --
>>> http://blog.nosekefik.com
>>>
>>>
>>>
>>>  Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és necessari
>>> Antes de imprimir este correo, piensa si es necesario
>>>
>>>
>>>
>>> _______________________________________________
>>> guifi-usuaris mailing list
>>> [email protected]
>>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>>
>>>
>> _______________________________________________
>> guifi-usuaris mailing list
>> [email protected]
>> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>>
>>
>
> _______________________________________________
> guifi-usuaris mailing list
> [email protected]
> https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris
>
>
_______________________________________________
guifi-usuaris mailing list
[email protected]
https://lists.guifi.net/listinfo/guifi-usuaris

Responder a