De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
lluis salada
Enviado el: sábado, 22 de septiembre de 2007 16:23
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Vergonya de ser ed Manlleu

Hola: La Tecnología es Motorola Canopy i l'empresa es AERIS NAVIGO. Aquesta
empresa fa 4 anys que funciona i una de les poblacions on hi té més antennes
es Caçà de la Selva amb 250 (crec recordar) i no se quans milions de bytes
"controlats".

Fent memoria del que ens vàren explicar, resulta que aquesta tecnologia
compleix amb la normativa ...???  que quan hi entra una "exploració militar"
ella sola es canvia de Frequencia durant mitja hora i etc.... Vaja que no sé
si es que la frequencia on operarà Manlleu es il·legal o lliure, perque si a
més s'ens hi fiquen els militars ja l'hem parida. (5 Ghz)

Salut x Guifi

Lluis

Perdoneu-me per lo poc cientific que tenen les meves intrusions al tema.

(fins ara tenía l'intenció de posar una antena sectoral a on conecto per
tenir més bona senyal a casa, sols es questió de pressupost, pero amb el que
s'ha vist, ja passo a intentar un supernode a Manlleu per a tots els Guifis)
. Ja en parlarem.

De moment avui ja he fet proves  per instal·lar un nou node a Manlleu.
Manlleu-Bonetti, les conexions surten una mica llunyanes pero es el que hi
ha.

Fins ara

Manlleu-Lluis-Gracia-5630