Lluís, Moltes gràcies per la teva feina de "missatger per la pau"

Jo tambè soc dels que confio en la paraula de les persones.

El que passa es que tot aixó son coses que es "diuen en calent", pensa que
allà a la reunió, a mí em vàren fer pujar la mosca al nas i potser a algú
més també.
No soc pas el més indicat per parlar de tecnicismes, pero quan surts d'un
lloc on el que has escoltat son coses que et fan indignar, aixó s'ha
d'explicar.

Bé, quan es convoqui la reunió a Manlleu allà hi seré.

Merci x Guifi

Lluis Salada