Lluís, pel què van explicar no és pas així eh... Creu-me, que quan parles amb
ells a soles, miren de dir-ho suaument o fins i tot donan-te la raó. Però quan
exposen "el treball", la cosa canvia i molt...

No hi ha pas aquestes 2 modalitats que comentes, o bé això no és pas el que ens
van explicar. Tothom, ha de pagar 6 euros obligatòriament, si vols rebre el teu
usuari i contrasenya per tal d'entrar a la xarxa. Si a més, no has anat a
buscar abans la teva antena, a l'únic punt de distribució (de l'ajuntament),
tampoc pots connectar-t'hi. Fins i tot, necessitaras el teu usuari i password
per entrar als pocs hotspots que instal.lin. D'altra banda, els serveis que hi
pugui haver a dins de la xarxa, en tot cas seran proveïts per l'ajuntament, o
per alguna empresa privada.

Lluís, jo no em fico amb què vulguin fer pagar o no. Fins i tot podria admetre
que els 6 euros fossin per tasquest de manteniment. Però el què no admeto és
que siguin peles per a financiar un partit, o bé a que unes persones concretes
se'ls quedin...

Respecte a l'interconnexió amb guifi, ja ho van comentar, però estigueu a
l'aguait.... Jo no ho veig pas clar això tampoc..

En fi, sento semblar pessimista, però després d'haver tingut forces estones amb
en David Bosch amb calma i tranquilitat, i on semblava que em donava la raó,
trobar-me amb allò del divendres, em va semblar lamentable...