OK, aquesta era la idea, el fer despres un slave. El que fare ara es
enganxar el dns de guifi per nslookup i veure que em diu. Ja et pasare tambe
alguna entrada perque provis tu mateix. Per cert també posare en un altre
resposta el que tinc definit per si decas veieu alguna errada :P ;)

Salutacions ;)
Paco