Per cert, que m'he oblidat avans, tinc, de moment, una view per guifi.net hi
te ficat aixo:

        zone "hw.guifi.net" {
               type master;
                file "/etc/bind/zones/hw.guifi.net.hosts";
#               allow-transfer { slaves-hw-guifi-net; };

i l'arxiu del dns en cuestio te configurat aixo:

$ttl 38400
@                               IN      SOA     hw.guifi.net.
webmaster.hospitaletwireless.org. (
                                ; segundos
                                1133262242      ; Serial
                                10800           ; Refresh
                                3600            ; Retry
                                604800          ; Expire
                                38400 )         ; Negative cache TTL
@                       IN      NS      ns1.hw.guifi.net.

@                       IN      A       10.35.125.98
ns1                     IN      A       10.35.125.98
mail                    IN      A       10.35.125.98
ap.hwjis                IN      A       10.35.125.97
dns1.hwjis              IN      A       10.35.125.98
www.hwjis               IN      A       10.35.125.98
radio.hwjis             IN      A       10.35.125.98
serv3-jis               IN      A       10.35.125.100
proxy.sjostar           IN      A       10.35.125.163
www.sjostar             IN      A       10.35.125.163
ap1.sjostar             IN      A       10.35.125.162
ap2.sjostar             IN      A       10.35.125.161
hw.guifi.net.           IN      MX      10      mail.hw.guifi.net.

La idea es al final delegar a l'hora a alguns nodes, d'aqui que alguns noms
de host portin el nom del node pel mig. Aquet despres, treient la part
corresponent a la delegació aniran al servers que la tenen. No crec que hi
hagi problemes oi? De moment estic encare remenant  ;)

I per cert, per resolucions pública suposo que es cuestio de crear una vista
all, sense filtres ( o millor dit, amb un any ) i posar-hi les resolucions
publicques que hagin d'existir, oi?

Salutacions ;)
Paco