Bones Ramon,

Si, ja he vist que estaba canviat. T´enrecordes que et vaig comentar que
estavam tocant el tema a dos fils :P;) Es que crec que et vas liar amb el
tema aquell de la subgerencia de la gestion dels DNS, amb allo de que anavas
una mica de cul, i com que et vaig contestat tambe per alla ;) Ja esta
canviat, tranquil per aixo.

I be al respecta de la zona primara del subdomini delegat, hw.guifi.net, es
veu que ja ho vaig deixar tot be i amb aquest dies que han pasat pel mig
sembla que ja ha començat a anar. He fet aquesta prova:

#nslookup serv3-jis.hw.guifi.net 10.138.25.68
Server:         10.138.25.68
Address:        10.138.25.68#53

Name:   serv3-jis.hw.guifi.net
Address: 10.35.125.100

i com veus ja respon amb la ip.

Un dubte, si faig un dig hw.guifi.net, no tindrien que sortirme tost els
registres, be el A, etc.... Es que nomes surt aixo i no se si es correcta
del tot:

# dig hw.guifi.net

; <<>> DiG 9.3.2 <<>> hw.guifi.net
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 45187
;; flags: qr aa rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 1, ADDITIONAL: 1

;; QUESTION SECTION:
;hw.guifi.net.                  IN      A

;; ANSWER SECTION:
hw.guifi.net.           38400   IN      A       10.35.125.98

;; AUTHORITY SECTION:
hw.guifi.net.           38400   IN      NS      ns1.hw.guifi.net.

;; ADDITIONAL SECTION:
ns1.hw.guifi.net.       38400   IN      A       10.35.125.98

;; Query time: 8 msec
;; SERVER: 127.0.0.1#53(127.0.0.1)
;; WHEN: Mon Mar 24 20:35:20 2008
;; MSG SIZE  rcvd: 80

Per cert el tema del slave al vostre no t´anava perque tinc posada una
llista de servers sclaus permesos. Com que no tenía clar quin es el main
vaig estar mirant i vaig posar aquesta com a permesa. Ara, si es que la ip
que vaig posar es correcta ja et deuria deixar arrancar la zona slave de
hw.guifi.net. La ip es aquesta: 10.138.25.68

Salutacions ;)
Paco