Per què no fem un domini de primer nivell del tipus elquesigui.gf o
elquesigui.guifi? A la xarxa sensefils cooperativa tenim el domini
elquesigui.xsf

Així és més evident que està fora d'internet i es dona un valor afegit a la
xarxa guifi. Ls gent flipa quan veu una altra extensió de domini funcionant al
navegador.

Si voleu, podem fer de secundari.

Salut.

</imakoki>