Be, nosaltres a hospi feiem servir, que encare ho fem, el domini .hw. No
entra en conflicte amb res a internet perque no existeix per aquest us, pero
no es la millor idea. Be, penseu que no nomes es tracte que les coses siguin
visibles a la xarxa, en principi per que hi han zones "incomunicades", que
de ben segur que s'ens poden acudir moltes altres raons, si no que tambe es
pugin publicar a internet. Per aixo, fer servir dominis valids a internet es
la millor forma de fer-ho, perque tirant de views es pot resoldre
direccionament privat de guifi (10.x.x.x) pero tambe es pot aconseguir que
si es demana la ip desde internet el que es retoni sigui una ip publica on
es visible aquest "servei". Un exemple es la web de guifi i els grafics de
les conexions i enllaços ;)

De totes maneres segur que hi ha qui ho podrar exposar mes be que jo ;)

Salutacios ;)
Paco