xDDD jeje si no us esbatusseu, que llavors tindreu 2 feines.

Suposo que estem tots una mica sensibilitzats sobre el que ens deixin fer en aquella teulada, i amb les ganes de connectar. Mica en mica i amb bona lletra ja veureu com ho farem. En el supermàstil de la paret de baix ja hi treballarem millor, i un parell de parabòliques suposo que si que s'hi podràn muntar. Jo allà m'en imagino 2, una + o - cap a Olot i l'altra cap a Girona/Rocacorba o Cabrera/Tavertet. Ja ho acabarem de concretar.

En/na Xevi Nadal ha escrit:
Knoppix:

Em  sembla que  has  mal interpretat els el anterior comentari.
El compromís que em de complir primer es el conveni firmat amb aquest 10 ajuntaments. Nosaltres em firmat un tipus de infraestructura i som responsables de que això funcioni correctament.

En referència al tema de Avinyonet de Puigventós ja te comentat en un correu privat que TECNOIP només ha fet el pressupost que et varem entregar a tu. El que si pot ésser es que aquesta persona del ajuntament vol comparar preus, com es normal, no se si vas presentar-lo en nom nostre o teu. El que aquest segur que te es el nostre porta foli de presentació GUIFI.NET <http://GUIFI.NET> des de fa molts mesos, concretament des de 11-març-2008 ( he recuperat correu) Per els vols de aquestes dates varem fer tasca de enviament de informació a molts ajuntaments del Gironès per a presentar GUIFI.NET <http://GUIFI.NET> i els serveis de la nostra empresa, i periòdicament anem informant de la evolució de la xarxa comentant el seu creixement per a veure si s´animen.

Crec que abans de fer public i jutjar un fet mal interpretat has de parlar personalment per aclarir un possible problema.
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]> o al 972411421.