Acabo de parlar amb persones responsables de  MDMONT i ho tenim una  mica
cru...
eL PROBLEMA  EL VEUEN AL "SUPERMASTIL" ... ufff amb el curro que em va
portar...
Bueno, segons  converses , ens deixen pared de pedra sota la barana  per a
treballar-hi.
AIXÒ SIGNIFICA TRASLADAR-HO TOT

Com ja vaig comentar en un altre correu:
TOTHOM QUE  VOLGUI CONNECTAR-SE QUE ENS PORTI MATERIAL A  GIRONA C/CARME  38
BAIXOS  PER  INSTAL·LAR,

NO ES UN PASSEIG ANAR  A  ALLÍ A  DALT, HI HA UNA  BONA  TIRADA...

SI NO ES  COLOCA  ARA JA NO ES  PODRAN POSAR.

Xevi Nadal
Director/Dep.Enginyeria
[EMAIL PROTECTED]
www.sgelectronics.es