Si, jo en el meu, que esta muntat una mica cutre ja ho faig xD Tinc de
muntarlo be i ferderarlo encare :P A veure si cau avans de nadal.

Be de moment tinc aixo i a mes, sense configurar, l' squid tambe tinc un
apache que fa de proxy transparent per poder veure els mapes, guifi,
www.hospitaletwireless.org i la web de redlibre. Totes aquestes coses en
teoria tambe pasen pel proxy squid sense demanar user ;)  El tema de l'apche
el que tinc fet es que als nodes de l´hospitalet quan es fa una peticio a
una ip publica i port 80 ho tiro cap a la ip del proxy y port 80, i l'apache
ho agafa i fa de proxy transparent ;) Llastima que aixo de moment no he
trobat forma de fer-ho de forma mes sostenible :(

SAX ;)
Paco

2008/12/13 Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net>

> Si munto un proxy de sortida perquè sigui transparent i com fins ara,
> tothom aniria per gurb, i donat el tamany de la xarxa, dubto que sigui la
> solució bona. Si ara és a inet, el més lògic és que hi vagi a través dels
> proxys.
> Crec que podriem afegir una ACL als proxys per fer que es permeti l'accés
> sense usuari a certes webs. I anar per proxy amb un nom fiferent (p.ex.
> intern.guifi.net). El problema és quie per fer això haurem de tocar tots
> els proxys
>

> En/na Ramon Amblàs ha escrit:

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet