Dons si, jo com que he muntat una cutre presentacio amb l'apache aquest que
comentava dons hi faig referencia a la pagina de guifi i els hi deixo
entrar. D'aquesta forma faig publi del projecte i de pas tambe dones opcio a
la gent de mirar desde casa, aseventarse, i tal, si hi ha accesos que tenen
dhcp ;) La pagineta es molt cutre pero fa la seva feina :P ;)

http://10.35.125.163/

Si accedeixes desde un dels nodes d'hospi te un cutre script que et diu a
quin node has entrat, en comptes de dir un node en general, ja que esta
centralitzada a un unic equip, i  tinc pensat, que ja fet la resta es
facilo, de posar-li tambe la url per obrir el node a guifi.net, per que
sigui mes visual :) No es gaire sostenible pero com que de moment el que fa
falta es masa critica dons ja fa la seva feineta ;)

SAX ;)
Paco

--

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org