Avui he estat fins a les 5 fent proves. Efectivament vaig veure que hi ha un filtre perqué el telnet al 25 ni tansols arribava a enlloc. Segurament si fan això han de tenir algun lloc des d'on fer el relay, però no el se. Per fer un bypass, m'he fet un tunel amb openvpn i arribar als nostres servidors, això sí que m0'ha funcionat i arribo al sendmail del bandoler. El sendmail del vabndoler si que em contesta, però ara no m'en surto en els canvis a la configuració per fer que el bandoler m'accepti fer de relay :(... haja ha de ser una tonteria, pero al final m'en vaig anar a dormir sense saber arreglar-ho...

En/na Arnau Alcázar Lleopart ha escrit: