2008/12/13 Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net>

> Avui he estat fins a les 5 fent proves. Efectivament vaig veure que hi ha
> un filtre perqué el telnet al 25 ni tansols arribava a enlloc. Segurament si
> fan això han de tenir algun lloc des d'on fer el relay, però no el se.

Jo sé que les associacions d'estudiants que tenen servidors allà usen com a
relay el servidor de la upc que em sembla que es diu violet  (violet.upc.es).
Sé que s'ha de demanar als d'UPCnet. De totes maneres, veig que el servidor
no està a la xarxa de la UPC, sinó a la de la fundació i2cat, no sé si
funciona igual.

--
Arnau Alcázar Lleopart
E-mail: ar...@alcalleop.cat