El material el posen ells, la idea és ajustar-se al màxim i per això és necessita voluntariat, però la idea és que després ens el donin i el reciclem per reforçar la troncal, de manera que també és un incentiu per millorar la xarxa, per això estic pensant amb nanos a 5GHzque després poguem reutilitzar per enllaços p2p amb antenes externes. No sé, aquí les idees també son benvingudes.

Per molts anys Dani! ;)

Al 09/11/09 23:14, En/na cesc.cex ha escrit:
Jo en principi puc els dos dies i en principi ser muntar nodes... be despres de com esta vic ja no ho se... ;)

Un parell de dubtes:

Mati tarda o tot el dia... (mes o menys)?
El material el posa la fundacio?

Felicitats dani per anticipat...

Salut!!!