També hi ha una llista i una fulla compartida.. t'apunto...

Al 26/11/09 19:49, En/na joan cunill ha escrit:
Hi ha informació actualitzada de l'estat de la qüestió en algun lloc?

Ho deia per engrescar i poder afegir més gent si cal...

El 18 / novembre / 2009 01:30, Eloi Alsina <eals...@gmail.com <mailto:eals...@gmail.com>> ha escrit:

    Fareu alguna reunió sobre aquest tema?

    si en feu una i es algun finde, miraré de treure el cap

    Salutacions,

    Eloi Alsina

    2009/11/17 Joan Gaudes Guzmán <joan.gau...@guifi.net
    <mailto:joan.gau...@guifi.net>>

        Amb una Nanostation5 hi ha uns 12€ (en preus sense IVA) i amb una
        NanoLoco5 hi ha vora 30€. Amb les Ubiquity haurem de filar
        prim pel tema
        de disponibilitats, que depèn d'on es comprin no en tenen!

        Això si, seria amb RB52 + RB411 + StationBox + PSU 24V 19W +
        PoE. L'única
        pega es que s'ha d'emsamblar, però es triga uns 10 minuts per
        trasto.

        Preus de botiga online, potser seria bo parlar amb botigues de
        la comarca,
        aviam que ofereixen, per així tenir el material més aprop.

        A la reunió en parlem, però jo no descartaria aquesta opció de
        les RB411 ;).

        Salut!

        Joan

        > Home si, això és molt més versàtil que una nano...
        > Creus que tot inclòs (caixa, antena etc) realment la
        diferència es poca?
        > M'estant dient que podrien arribar a ser més que no em
        pensava al
        > principi (entre 20 i 30)...
        >
        > També estan proposant una reunió aviat, segurament la
        setmana vinent, al
        > vespre
        >
        > Al 09/11/09 23:42, En/na Joan Gaudes ha escrit:

        Joan Gaudes
        Grup Local Taradell de la Fundació Guifi.net