Abans m'he oblidat de dir-ho.
En principi el servidor serà intern, però la idea és que també s'accedeixi des de fora. Probablement crearem un subdomini consulta.guifi.net pera l'aplicació, que serà molt simple.

Sobre la disponibilitat, jo comptava amb ser colla precisament perquè cada equip s'hagi d'encarregar només d'un node màxim dos, és a dir, que suposadament es pugui muntar amb un parell d'hores per no pringar tot el dia, tot i que alguns potser hauriem d'estar amb més disponibilitat (si algú vol pringar més i fer de "coordinador" que també ho digui). Penseu que la instalació, amb un pal i brides, i el cable caient directament des de la teulada fins al lloc de les votacions. O sigui que sigui només comprovar senyal i connectar.

SAX!

Al 09/11/09 23:17, En/na Joan Gaudes ha escrit:
Jo també puc els dos dies, però s'haurà de mirar bé perquè tal i com està Vic en aquests moments, malo malo.

Cal donar sortida cap a inet?

Salut!

Joan

En/na cesc.cex ha escrit:
Jo en principi puc els dos dies i en principi ser muntar nodes... be despres de com esta vic ja no ho se... ;)

Un parell de dubtes:

Mati tarda o tot el dia... (mes o menys)?
El material el posa la fundacio?

Felicitats dani per anticipat...

Salut!!!