Si que potser hauriem de fer una reunió de coordinació, encara que no hi pugui venir tothom, si per preparar temes logístics etc perque la resta puguin anar per feina i no complicar-los la vida. Pensava amb Nanos també per simplificar la feina, a banda d'ajustar-se en preus. Creus que amb RB's podem fer el mateix? Les RB's potser son de de propòsit més general, però potser tabé més complexes d'instal·lar i no se si disparariem massa el cost. El que potser alguna antena sectorial a 5GHz en algun lloc estratègic pot anar molt bé, d'això crec que a Vic li fa molta falta (si no vaig equivocat, podria ser que no estigui al dia).

Al 09/11/09 23:28, En/na Joan Gaudes ha escrit:
Nano5 per a clients i RB per a donar-los cobertura, per exemple? o perquè no RB411 en comptes de Nano5? Així es podria millorar la part de connectivitat amb els usuaris.

Quan ens podriem reunir per parlar de tot plegat? Per fer llistat de material, nodes, etc etc

Salut!

Joan

En/na Ramon Roca ha escrit:
El material el posen ells, la idea és ajustar-se al màxim i per això és necessita voluntariat, però la idea és que després ens el donin i el reciclem per reforçar la troncal, de manera que també és un incentiu per millorar la xarxa, per això estic pensant amb nanos a 5GHzque després poguem reutilitzar per enllaços p2p amb antenes externes. No sé, aquí les idees també son benvingudes.

Per molts anys Dani! ;)

Al 09/11/09 23:14, En/na cesc.cex ha escrit:
Jo en principi puc els dos dies i en principi ser muntar nodes... be despres de com esta vic ja no ho se... ;)

Un parell de dubtes:

Mati tarda o tot el dia... (mes o menys)?
El material el posa la fundacio?

Felicitats dani per anticipat...

Salut!!!