Ramon.
Me he perdut una mica en el tema de la troncal. No acabo de veure que vols dir
quan expliques que hi hauran unes condicions minimes.
Com definirem que es troncal i que no ho es, de cara a aplicar aquestes
condicions.
Jo puc fer creixer la xarxa amb un supernode i varis enllaços i en canvi no
estar d'acord amb aquests minims.  A les hores que farem? No serà troncal? No
el deixarem muntar?
No se. Ho veig complicat i dificil de controlar.
Haurem d'exigir el compliment dels mateixos?
Que passa amb els nodes existents si no hi estan d'acord?
Podria arribar a entendre aquests punts quan parlem de fibres però amb wifi ho
veig complicat.
Crec que la xarxa està creixent per la aportació de la gent i dubto que gaire
gent s'hagi llegit els comuns. Que farem ara, treure un splash amb el comuns a
l'hora de crear un node obligant a marcar una casella conforme estem d'acord
amb el comuns?
No se. Tot el que sigui imposicions i limitacions crec que anirà en contre de
la xarxa.
Josep