Bones, crec que en Joan ha explicat alguna cosa mes sobre el tema de les
connexions a la/es troncals.

Joan, no sabia pas que aquest tema tingues res a veure amb tu!!!.

Al, jo no tinc que aclarir res, i si et dones compte, no he acusat a ningu,
ni ho fare, jo no dire mai el nom de ningu per les llistes, els que tenen
aquest problema de interconnexio, com diu en Joan que ho diguin a les
llistes i si algu considera que s'ha de passar aquest mails a llistes de
altres zones o la d'usuaris, que ho faci.

Les noticies que jo tinc sobre el tema les he rebut de rebot, per altres
membres de guifi, com li ha passat al Joan, donat que aquests mails dels que
no poden connectar-se a la troncal, es podrien pasar per lliste, aixi no
agafaria per sorpresa a ningu.

En fi per la meva part dono el tema interconnexions per tancat, tampoc se
mes sobre el tema, ni voldria sapiguer res mes.

Sobre el tema llicencies, resto obert a qualsevol proposta, tot sigui per
millorar.

Salut

Ricardo