Desprès d'aquesta reunió, vam tenir dues mes.  A l'ultima reunió que vam
fer, ens van aprovar l'apadrinament d'un node pilot, van estar esperant uns
quants mesos per rebre el diners però mai van arribar. Sense donar cap tipus
d' explicació van deixa el projecte. La veritat es que la comunicació amb
l'ajuntament sempre ha sigut molt difícil, mai hem tingut el
feedback necessari, encara però ens consta que coneixen bé el que es guifi.