En aquesta recordo que també hi érem l'Eduard, en Jordi Soler, jo, ... va ser a principis del 2008 ( 17 gener ?). Després hi va haver una altre reunió cap el 16 de juliol a la que no vaig assistir. Posteriorment, cap a finals del 2009 l'Ajuntament ja va demostrar que tirava per altres camins .... http://www.sabadell.cat/Contractacio/p/perfildetallClassificacio_cat.asp?tipus=&Subtipus=RPRJ&cod=2009GPDC00218

----- Original Message ----- From: "Roger Baig Viñas" <roger.b...@gmail.com>
To: <guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org>
Sent: Friday, July 23, 2010 10:28 AM
Subject: Re: [guifi-usuaris] Article de denuncia sobre desplegament privatiu de xarxa a Sabadell

Hola,

Només una mica més d'info: no recordo exactament quan fa (més de dos
anys probablement) però sé del cert que ens vàrem reunir amb
l'Ajuntament de Sabadell (dels que hi érem recordo els noms de
l'Albert Sarle i en Lluís Dalmau) i ja ens varen parlar de l'idea
d'aquest projecte, i nosaltres ja els vàrem aconsellar de fer-ho amb
guifi.net. Ens van prometre que un cop ho haguessin estudiat
internament es tornarien a posar en contacte amb nosaltres tant per
dir-nos que si sí o si no. Malauradament jo no n'he sabut res més fins
al teu correu.

Fins ara.