He enviat un mail a la llista de guifi-valles preguntant per això
https://aoberta.terrassa.cat/concursos/infoProcediment.jsp?id=5045 a
veure si algu en sap alguna cosa, jo m'hi perdo i no se si ho he entès
be, però sembla algu similar a lo de Sabadell no? En aquest cas
l'ajuntament és el de Terrassa (alcalde del qual que precideix
localred), pel que he vist el pressupost de licitació és de 155.000€
(per tant la licitació final serà algu més baix suposo) i es va obrir
un procés de 45 dies per rebre ofertes a partir del 2010-04-07 (ja
tancat)... Qui es mogui millor que jo en termes
juridico-tecinics-administratius li pot donar un ull?

Gràcies

PD: En varis documents he vist paràgrafs com aquest:

"L’adjudicatari haurà de col•laborar amb l’Ajuntament per realitzar
les comunicacions
pertinents a la Comissió del Mercat de Telecomunicacions per tal de presentar el
projecte amb la finalitat que la Comissió el validi i faci els
comentaris oportuns."

o aquest:

"Es coneix la normativa promoguda per la CMT respecte als serveis d’aquest tipus
oferts per altres administracions públiques; per això, l’accés haurà
de ser gestionat de
manera que el servei ofert no perjudiqui el mercat de lliure competència."

En compte de cargar la cavalleria contra els ajuntaments-localred (que
també) seria correcte argumentar que multes com les de Màlaga, o
actuacions de la CMT... fant que ajuntaments acabin malgastant
recursos públics perquè estan atemorits? No ho se, només una
idea-pregunta sense saber ben bé com funcionen les administracions
públiques en tot això, potser una bajanada... més que res per
reaprofitar lo de la denuncia de la fundació a la CMT i donar-li més
valor mediàtic...

El 23 de juliol de 2010 13:15, albert homs <alberth...@gmail.com> ha escrit:

> Els estatuts de localret:
> http://www.localret.cat/coneix-localret/Estatuts
>
> Pel que entenc l'assemblea general ha de renovar càrrecs de tota mena
> (assemblea, consell administració...) com a molt 4 mesos després de les
> eleccions municipals. Això ens situa cap a mitjans-finals 2011. Tenim algo de
> temps (1 any), però s'hauria d'nanr movent el tema :DDDD
>
> El 23 de juliol de 2010 13:01, Carles Alonso <caalon...@yahoo.es> ha escrit:

POST SCRIPTUM RADIO ja emet!!

.odt .ods .ogg .svg ...
son formats lliures, et recomano que utilitzis software lliure, si no
sempre pots dirigir-te a: