Els estatuts de localret:
http://www.localret.cat/coneix-localret/Estatuts

Pel que entenc l'assemblea general ha de renovar càrrecs de tota mena
(assemblea, consell administració...) com a molt 4 mesos després de les
eleccions municipals. Això ens situa cap a mitjans-finals 2011. Tenim algo
de temps (1 any), però s'hauria d'nanr movent el tema :DDDD

El 23 de juliol de 2010 13:01, Carles Alonso <caalon...@yahoo.es> ha escrit: