Hola novament,

        Bé doncs, sembla que no serà tant senzill. Obro el winbox, faig un scan
per comprovar que el router està en funcionament, i em surt una llista de nodes
que capta.

        Premo el botó de 'New Terminal' ( que crec que és el del telnet, però
no n' estic segur), i s'obre una consola que posa Mikrotik. Copio el contingut
de l'unsolclick del bloc de notes, botó dret a la consola que s'ha obert abans,
i enganxo.

        Aleshores em surt un error: "Router has been disconnected". Aleshores
s'apaga el winbox. Però el torno a obrir, i aparentment s'obre correctament.

        A algú li ha passat això alguna vegada ?

        Per cert, em connecto al router per mac, perquè no sé per on se li pot
assignar una ip, no se si això pot influïr en alguna cosa.

lo_badoc <lo_ba...@yahoo.es>