Bon dia Narcís,

Primer de tot felicitar-te per montar tot solet aquesta historia, he revisat
a la zona i tens a gent a prop, la manera de fer-vos més grans com suposo
que ja saps, sería contactar amb els del teu voltant i intentar fer reunions
periodiques per compartir els coneixements obtinguts mica en mica, es una
tasca de temps pero segur que funcionará, (aquí al valles funciona).

Respecte a la plana web, també suposo que ho haurás provat, jo quan busco un
tema, simplement faig servir el cercador amb la paraula clau, perque anar
per l'arxiu any rera any es una feinada.

Bé, sento no aportar més informació, pero espero contribuïr a fer una mica
de soroll perque altres s'animin a posar-se en contacte amb tu al veure
moviment.