Et fot fora quan crea el bridge entre la wlan i la lan. Per fer-ho o bé
connectes a una ether diferent a la 1, o bé fas un copy i obre winbox,
t'envas a "Ssystem" -> "Scripts" i fas un script nou amb el que has
copiat. Despés només cal dir-li RUn i llestos.

També es produia la desconnexió quan afegeix el arp de la interfície.

Aviam si així ho soluciones.

I sobretot, connectar Winbox amb la MAC, res d'ip's al principi :)

Saludus!

Joan

> Ostres, desde casa el podries configurar bé.
> Una altra opció, és anar passant l'unsolclic per paràgrafs en comptes
> de "vomitare'l" sencer, m'explico ?
>
> Una vegades tinguis  l'AP funcionant, t'ajudem a comparit l'ADSL, d'acord
> ?
>
> Endavant !!

Joan Gaudes
Grup Local Taradell de la Fundació Guifi.net