Una pregunta... a veure. Si es un usuari, ha d'estar registrat a la web, o
no?. O a mes ja arriben a fer coses amb falsos noms??.

Per altre lloc, si no esta registrat a la web no pot afegir continguts, no?.

Ara si que ja no entenc res.... qui ha creat aquesta enquesta i amb permis
de qui?

En un mail s'ha fet un comentari de possar una enquesta, pero ningu a dit
res al respecte ni cap opinio, jo estic ''flipant cada vegada mes''.

Qui pot eliminar l'enquesta si us plau... no liem mes les coses, si us plau.

Salutacions

Ricardo