Ricardo, no entenc això que dius que jo ho permet-ho.
Primer de tot no soc ningú per permetre o bloquejar res i menys un
tema com aquest.
He dit que estava totalment d'acord amb el que has dit.
Si el que vols dir es que li retiri els permisos administratius a en
Yoques, si s'ha de fer es fa, però no perquè a mi no m'agradi el que
ha fet o com ho ha fet si no perquè a la majoria no ens agrada,
consensuem.

El 14 de novembre de 2010 12:53, Yoques <yoq...@gmail.com> ha escrit:

> Jo m'hi identifico.
>
> I calia fer el canvi.
>
> Una cosa no té a veure amb l'altra.
>
> I per cert, odio el concepte d'Espanya igual que molta altra gent.
>
> Però calia (i cal) el canvi.
>
> --
> Yoques.

Miquel Martos