No home, no Miquel, crec que retirar els permisos a un administrador, ha de
ser per un motiu molt mes important, crec jo, que no per un canvi de nom de
zones arrels, crec jo.

Respecte al ''com ho permets'', era en to mes aviat de fer conya, no t'ho
prenguis malament, ;-)

Miquel, tu ets el mestre, per aixo el ''com ho permets''.

Era en to de fer conya i treure una mica de lenya al flame.

Si he dit alguna cosa fora de lloc demano disculpes.

Salutacions

Ricardo

2010/11/14 Miquel Martos <miquelmar...@gmail.com>

> Ricardo, no entenc això que dius que jo ho permet-ho.
> Primer de tot no soc ningú per permetre o bloquejar res i menys un
> tema com aquest.
> He dit que estava totalment d'acord amb el que has dit.
> Si el que vols dir es que li retiri els permisos administratius a en
> Yoques, si s'ha de fer es fa, però no perquè a mi no m'agradi el que
> ha fet o com ho ha fet si no perquè a la majoria no ens agrada,
> consensuem.
>
> El 14 de novembre de 2010 12:53, Yoques <yoq...@gmail.com> ha escrit:

> Miquel Martos

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet