Miquel, amb el teu permís afegiria que la enquesta no és valida:

1. No hi ha l'apartat   no sap / no contesta
2. La segona opció:  "Al gust de qui crea la zona"   és una opinió i no una
opció.
   Les zones sempre s'han definit tal com diu l'AL a un correu en aquest
mateix fil. Sempre és defineixen seguint una estrateguia geografica, o sigui
no ha gust de qui crea la zona, sino segons les necessitats de cada zona.
3. L'enquesta l'ha creada algú validat, seria d'agrair que poses el seu nom.

Salutacions,

;)

El 14 de novembre de 2010 13:24, Miquel Martos <miquelmar...@gmail.com> ha
escrit: